جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فرمت نوشته ها
    • مقالات
    • پادکست
    • ویدئو
  • my-panel
  • LA24UMS_PRO_PRINT_WOO_INVOICE
  • my-panel
  • panel
  • حساب کاربری من
 

  • 09916517736
  • info@liateem.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
لیاتیم
  • صفحه اصلی
  • فرمت نوشته ها
    • مقالات
    • پادکست
    • ویدئو
  • my-panel
  • LA24UMS_PRO_PRINT_WOO_INVOICE
  • my-panel
  • panel
  • حساب کاربری من
0
داشبرد

بلاگ

لیاتیمنوشتهمقالاتمهمترین راز موفقیت در بازاریابی شبکه ای چیست؟

مهمترین راز موفقیت در بازاریابی شبکه ای چیست؟

11 دی 1400
ارسال شده توسط مدیر وب سایت
مقالات
91 بازدید
دلایل موفقیت در نتورک

بارها و بارها برای همه ی ما پیش آمده که آرزوی داشتن هزاران چیز را در زندگی داشتیم مانند: ماشین لوکس ، خانه ی لوکس یا مقدار زیادی پول و یا …. ، حال با همه ی این آرزوها آیا جایی در میان انسانهای بزرگ داریم؟ موفقیت فقط برای انسانهای خاص است یا برای همه؟ آیا فقط خوش شانس ها پولدار میشوند؟

پاسخ این است که همه ی انسان ها میتوانند موفق باشند. زیرا مهم نیست که شما در چه وضعیتی به دنیا آمده باشید مهم این است که چگونه زندگی کنید. اما بهتر است قبل از هر چیز یک تعریف واحد از کلمه ی موفقیت و هدف داشته باشیم تا منظور یکدیگر را بهتر متوجه شویم.
هدف: در تعریفی ساده میتوان گفت هدف، تعیین یک مقصد مشخص، قبل از حرکت کردن در مسیر است
موفقیت: موفقیت یعنی رسیدن به هدف و جایگاهی که دوست داریم

هدف گذاری در بازاریابی شبکه ایی

اما چرا باید برای خودمان هدف تعیین کنیم؟

پاسخ این سوال هم بسیار ساده است. موفقیت یعنی رسیدن به هدف، اما اگر ندانیم که هدفمان چیست، تقریبا به هیچ جایگاه و مقصدی نخواهیم رسید. اگر دقیقا ندانیم که به کجا میخواهیم برویم به زودی در هزارتوی زندگی گم خواهیم شد.
کنفسوس نیز میگوید: ﺍﮔﺮ ﻫﻴﭻ ﻫﺪﻓﻲ ﺑﺮﺍی ﻧﺸﺎﻧﻪ ﮔﻴﺮی ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ، ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﺮﺣﺎﻝ ﺗﻴﺮﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﻳﻚ ﭼﻴﺰی ‫ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﺮﺩ،

ﺍﻣﺎ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺗﻴﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﻲﺧﻮﺭﺩ، ﻓﺎﻗﺪ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ.


حال فرض کنید که شما صاحب زیباترین اتومبیل دنیا هستید و قصد دارید به همراه خانواده خود از تهران به سمت شمال حرکت حرکت کنید و همه ملزومات سفر را فراهم می آورید و حرکت می کنید، به محض اینکه وارد جاده می شوید ناگهان هوا مه آلود می شود، محدوده دید شما به شدت کاهش میابد بطوری که نهایتا میتوانید با سرعت از 20 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. کلافه می شوید، همسر و فرزندان شما خسته می شوند و در نهایت دو راه دارید. ادامه دهید، یا اینکه از ادامه دادن مسیر منصرف می شوید و به خانه بر میگردید و یا اینکه مسیری را که در حالت عادی حداکثر باید 5 ساعت طی می کردید در 12 ساعت طی می کنید. اما راه ساده تری هم وجود دارد، میتوانید کل مسیر را به مقاصد کوتاه تری تقسیم کنید و پس از رسیدن به هرکدام از آن مقاصد کمی استراحت کنید. اینگونه هم از مسیر لذت برده اید و هم به مقصد رسیده اید.
نکته بسیار مهمتر این است که بدانیم که برای پیمودن این مسیر باید چه بهایی را بپردازیم در غیر این صورت در میانه راه خواهیم ماند.

این چند نکته را همیشه به یاد داشته باشید:
هدفمند شدن آسان است و از آن ساده تر موفقیت، اما بدون هدف موفقیت یک آرزوی کاملا محال است.
هدف سوخت موتور و نقشه راه موفقیت است.
پدرم همیشه میگوید:«اگر حریفت را دست کم نگیری هیچ وقت در مبارزه شکست نمیخوری» پس بیایید هدفمند شدن را هرگز دست کم نگیریم.

 


کلید موفقیت در نتورک

مراحل ساده اما بسیار مهم هدفمند شدن:

 

هدف باید کاملا مشخص باشد
دقت کنید من زمانی که 5000 تومان در کیف پولم باشد، میتوانم بگویم پولدار هستم زیرا مقداری پول دارم. پس پولدار شدن نمیتواند هدف مناسبی باشد، باید تعیین کنید که با پولتان میخواهید چه چیزی بخرید، خانه، ماشین یا هر چیز دیگری که هست باید کاملا مشخص باشد.

هدف قابل اندازه گیری باشد
فرض کنیم هدف شما یک خودرو است. ذهن ناخودآگاه ما توانایی تشخیص هیچ چیز را ندارد مگر این که به او گوشزد کنیم. پس تفاوت پیکان و بنز را متوجه نمیشود. لذا باید دقیقا بدانیم و تعیین کنیم مقدار آن چیزی که میخواهیم چقدر است یا قیمت آن خودرویی که میخواهیم چقدر است.

هدف باید قابل تقسیم باشند
اهداف بزرگی که انتخاب کردید باید قابل تقسیم باشند. مثلا اگر تصمیم دارید به لیدری با صد هزار نفر مجموعه تبدیل شوید، باید این هدف را به قسمت های کوچکتر خرد کنید. مثلا شما در ابتدا باید به بازاریاب و خرده فروشی ماهر تبدیل شوید ، سپس در ماه های بعدی به فردی قوی با ده نفر مجموعه تبدیل شوید و به همین صورت اهداف ماه های بعدتان را نیز مشخص کنید تا به هدف بزرگتان یعنی صد هزار نفر مجموعه برسید .

اهداف بزرگ و کوچک را مشخص کنید
همه ی ما بلند پرواز هستیم و اهداف بزرگ را میخواهیم، اما نمیتوانم یک شبه راه صد ساله را برویم، پس اهداف کوچکتان را هم در نظر بگیرید تا با رسیدن به آنها احساس خوبی در وجودتان شکل گیرد.
نکته: یکی از بزرگترین عوامل نا امیدی بسیاری از مردم این است که اهداف خیلی بزرگتر از ذهن خود تعیین می کنند و بعد از یک بار تلاش و شکست کاملا ناامید می شوند.

برای هدف خود دلیل داشته باشید
هیچ موفقیتی بدون تجربه ی شکست امکان پذیر نیست. تنها چیزی که باعث میشود در مواقع شکست ناامید نشوید داشتن پشتکار است و پشتکار تنها با داشتن دلایل قوی و محکم ایجاد میشود. پس دلایل محکم، قدرتمند و بزرگ خود را بدانید.

زمان دقیق رسیدن به هدف خود را مشخص کنید.
یکی از بدترین خصلت های انسان این است که فکر می کند با به تعویق انداختن، کارها آسان تر میشوند. در صورتی که واقعیت این است که تعویق در ابتدا یک کار ساده را به یک شکنجه و سپس به یک کار محال تبدیل میکند.
پس زمان دقیق به دست آوردن هدف کوتاه مدت و هدف بلند مدت خود و انجام کارهایی که باید در راستای رسیدن به هدفتان انجام دهید را مشخص کنید و هیچ وقت آنها را به تعویق نیندازید زیرا هیچ کدام از آنهایی که قرار بود از شنبه یا هفته ی بعد درس بخوانند هنوز درسهایشان را نخوانده اند و هیچ وقت نخواهد خواند.

اهداف خود را بنوسید
نوشتن اهداف مهمترین کاری است که بعد از تعیین اهداف خود باید انجام دهید. اما چرا باید اهداف را بنویسم در صورتی که میتوانم آنها را همیشه در ذهن خودم نگه دارم؟! این جمله کاملا درست است و شما میتوانید همیشه اهدافتان را در ذهنتان نگه دارید اما در این صورت همیشه اهدافتان فقط در ذهنتان باقی میماند.
دلیل اول این است که با نوشتن اولین قدم را در راستای هماهنگی کائنات با تمام اعضای بدنمان از جمله دست و چشم و مغز و… را برای رسیدن به هدف برمیداریم. و دلیل دوم این است که کمرنگ ترین جوهرها از قوی ترین ذهن ها ماندگار تر هستند.

وقت آن رسیده که با هم یک هدف بنویسیم
بیایید شروع کنیم، فرض کنیم که من میخواهم دو سال آینده یک ماشین بخرم پس باید تمام مراحل بالا را درمورد آن رعایت کنم.
مثال: من در تاریخ…… یک ماشین پژو پارس به رنگ سفید مدل 99 با تودوزی چرم مشکی و شیشه ی دودی دارم به این دلیل که از سرمای زمستان و گرمای تابستان خسته شده ام.

 


در این عمر کوتاه زندگی، رسیدن به همه اهداف و آرزوها ممکن نیست، بنابراین باید هدفی را که ارزشمندتر است انتخاب نمود. اگر اهداف متفاوت دنبال شود نتیجه ای جز شکست به دنبال نخواهد داشت: و اگر به جایی هم رسید مسائل مهمتر را ضایع خواهد کرد.

حضرت علی علیه السلام فرمودند: کسی که به امور غیر مهم بپردازد، مسائل مهم تر را ضایع می سازد.

بنابراین کسی که دنبال موفقیت در کارهاست باید در ابتدای امر، هدف خود را مشخص کند و بعد از اینکه مهمترین هدف را شناسایی کرد، با تمام توان جهت رسیدن به آن تلاش نماید، چرا که موفقیت انسان در کارهایی است که فکر و اندیشه را در همان کار بکار می گیرد. پس حداقل 5 هدف را به این صورت برای خود تعیین کنید و سپس کارهایی را که لازم است برای رسیدن به اهدافتان انجام دهید را در کنار اهدافتان بنویسید.

اما مهمترین کاری که پس از نوشتن اهداف باید انجام دهیم چیست؟

تقریبا تمام نتورکرها اهداف خود را می نویسند اما یکی از مهمترین کارهایی که کمتر کسی به آن اهمیت میدهد، یادگیری اصول و قوائد صحیح کاری برای رسیدن به اهدافمان است، زیرا هرچقدر که شما اطلاعات و مهارت های بیشتری داشته باشید زمان کمتری را برای تجربه کردن و آزمون و خطا از دست خواهید داد و زودتر به اهدافتان خواهید رسید. تقریبا تمام اهدافی که ما انسان ها برای خود تعیین میکنیم، بدون در نظر گرفتن مسائل و موانع تعیین میشود زیرا از آینده خبر نداریم، پس بهتر است در همین ابتدا با استفاده از اطلاعات و تجربیات دیگران مسیر کاری خود را هموار کنیم تا هیچ مانعی، رسیدن به اهدافمان را به تعویق نیندازد.

 

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • صد شرکت فروش مستقیم جهان
    لیست صد شرکت برتر MLM و فروش مستقیم در جهان در سال 2021

    85 بازدید

  • تمسخر نتورک
    چرا بعضی افراد بازاریابی شبکه ایی را مسخره می کنند؟

    59 بازدید

  • مقاله زندگینامه زیگزیگلار
    زندگینامه زیگزیگلار

    62 بازدید

  • زنان قدرتمند و سخن ور
    چرا خانم ها در نتورک مارکتینگ موفق تر هستند؟

    96 بازدید

  • انتخاب شرکت مناسب
    راهنمای انتخاب شرکت بازاریابی شبکه ای مناسب

    104 بازدید

  • تاثیر نگرش روی نتایج چگونه هست؟(رندی گیج)

    116 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست
  • دسته‌بندی نشده
  • مقالات
نوشته‌های تازه
  • لیست صد شرکت برتر MLM و فروش مستقیم در جهان در سال 2021
  • چرا بعضی افراد بازاریابی شبکه ایی را مسخره می کنند؟
  • زندگینامه زیگزیگلار
  • مهمترین راز موفقیت در بازاریابی شبکه ای چیست؟
  • چرا خانم ها در نتورک مارکتینگ موفق تر هستند؟
درباره لیانت

لیاتیم یکى از شرکت‌هاى گروه تولیدى مهلران است. شرکت مهلران با پیشینه بیش از 100 سال یکى از بزرگ‌ترین تولید کننده‌هاى محصولات آرایشى و بهداشتى در ایران بوده است. هلدینگ مهلران با 5 شرکت مهلران، الهى، فارماسان سینا، خوشه سبز و لیاتیم، در تولید محصولات بهداشت شخصى، صنعتى، خانگى و محصولات زیبایى کاملا خودکفا است

  • تهران، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، نبش کوچه هشتم (شورشی)، پلاک41، ساختمان پایدار،طبقه,دوم-کدپستی ‏ 021 8604 4501
  • 09301092215
  • info@liateem.ir
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه
تمامی حقوق برای سایت لیانت محفوظ می باشد.
ورود ×
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
بازگشت به ورود

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)
بازگشت به ورود
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe
  • درباره
  • گالری
    • گالری 01
    • گالری 02
    • گالری 03
  • تماس

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت